Alla inlägg under februari 2012

Av Madeleine - 2 februari 2012 12:15

Idag är det dagen innan två dagars ledighet igen. Idag ska jag jobba 15:00-01:00 . 

Valde att sova ut idag. Så jag gick upp 11:45. Ska nu ta det lite lugnt och vakna till. Äta lite mat och sen förbereda inför jobb. 

Imorgon när jag vaknat ska jag städa i lägenheten. Mamma och Todda kommer ju hit och stannar till Lördag. Hoppas inte dem blivit för bruna för då blir jag sådär galet avis. Men det är bara sju veckor kvar till jag och älskling åker : ) 

Av Madeleine - 1 februari 2012 19:26

Här är lite länkar jag tycker ni ska gå in och kika på. Helt underbara saker. 


# För er som inte har Yankee Candle ljus hemma så rekommenderar jag det verkligen ! Vi har lite här och var i lägenheten och det behöver inte ens vara tänt för det ska lukta helt underbart hela tiden. Låt bara locket stå vid sidan så kommer ni känna doften. Så värt pengarna ! Vill ni ha tips på goda dofter så hör av er. 


www.yankeecandle.se


För er som gillar det lilla lantliga stuket så rekommenderar jag denna hemsida. 


www.carlssoninterior.se



  Underbara prylar till att designa sitt hem ! 

Av Madeleine - 1 februari 2012 19:12

Är det någon som har beställt bikini från www.phaxswimwear.se


Och ni som vet, hur är det i storlekarna ? Ska nämligen beställa där ifrån . 


Denna är såååå fin ! 


 

Av Madeleine - 1 februari 2012 17:24

Idag var det ju som sagt månadsinventering på jobbet. Gick upp klockan sex och har varit galet trött hela dagen. Hur ska man orka ut och gå idag? Får försöka lyckas med det ändå. Tycker synd om er som alltid får gå upp så tidigt. : (

Vilket innebär att vi räknar precis ALLTING. 6 a4 papper låg redo på skrivbordet när jag kom till jobbet 06:40. Bara till att börja. Och när det är -8 ute och man redan fryser och ska in i frysen på jobbet i -23 så är man lagom frösen några timmar efter det. 

Som tur va va det både jag och chefen Jacob som inventerade och när vi skulle lägga in allt i datorn på kontoret så satt jag i ca två timmar i två fleece tröjor, halsduk och jobbets tjocka vinterjacka. Och jag frös lika mycket ändå.

Drack upp två väldigt varmt oboy snabbt för att bli varm. Men hjälper ju icke... 

När restaurangen varit öppen några timmar så lyckades det till slut bli lite behagligare där inne så man kunde arbeta lite bättre . 


Efter jobbet gick jag till Telenor och lämnade in min pajade telefon och fick en lånetelefon. Jädrans skit telefon men man har ju inte så mycket val. Måste kunna ha kontakt med familj, vänner och arbetet. I tre till fyra veckor kommer jag leva som på stenåldern. Inte riktigt men som när man själv var yngre och hade 3310 :) Minns ni de ? Alla skal man hade och bytte fram och tillbaka. Haha...

När jag går och lägger mig läser jag alltid GP, Aftonbladet och Klick innan jag somnar. Men det kan jag inte göra dessa veckor. Får väl använda Ipaden desto mer nu =) 


Här är bilden på den telefon jag fick låna. Den är dock INTE i lika fint skick den jag har.. :) Men jag kan i alla fall ringa och smsa. 


Imorgon är det stängning på jobbet som gäller sen två dagars ledighet vilket betyder att mami och todda kommer hem från Lanzarote och ska vara hos oss från Fredagen till Lördagen. ! WIHO ! 


 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards