Alla inlägg under september 2013

Av Madeleine - 5 september 2013 23:24

Först och främst så säger jag bara..


TRE VECKOR SOM ICKE RÖKARE ! Det är stort för mig :) 


Idag efter jobbet så har jag och älsklingen folierat taket på min bil. Matt Svart. Och med tanke på att mina lister och handtag på bilen är lite grådassiga så fräschade lovely upp det med foliering på dem också :) 

Idag tog vi även och folierade bakre kofångaren då den också var lite grådassig. 


Bilen blir äldre och äldre men ser ut att bli nyare och dyrare och bättre för varje dag som går ;) 

Gäller att ta hand om det man tycker om :) 


Nu ska vi äntligen sova efter en låång dag. FREDAG IMORGON :D Tjolahopp !! 


 

För er som också gillar att fixa till era bilar lite så gör Robin & Jag detta även på andras bilar för en peng. Så finns intresse så hör av er. 


KRAMIS

Av Madeleine - 3 september 2013 19:04

Här kommer lite bilder på kläderna jag säljer när jag har dem på mig så kanske man ser bättre. 



                   

Av Madeleine - 1 september 2013 21:28

Imorgon är det dags att börja jobba igen efter en veckas sjukskrivning. Hoppas det ska gå bra med fingret :) 


Nu på eftermiddagen/kvällen så har jag och kärleken rensat hela garderoben. Så nu har jag alltså ännu mer kläder som jag säljer. Jag kommer denna gången inte skriva ut storlekar och priser på varje plagg pga att det nu är så mkt. Men allt är från 36 till 38. Eller från XS till M . Priserna varierar från 40kr till 150kr. Vissa plagg kostar mer då något är HunkyDory, Tiger och Replay(200 för jeansen) . 

Är ni intresserade av något så skriv till mig här, på facebook eller mejla mig på madde.goransson@gmail.com

För er som känner mig och har mitt nummer så kan ni messa mig. 

Hoppas någon gillar något :) 

Lägger även ut bilder på det som finns kvar sedan tidigare. 


Mvh Madeleine 


             

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards