Alla inlägg under januari 2014

Av Madeleine - 28 januari 2014 20:54

Jag har äntligen kommit igång med träning. Jag testade på Military fitness men det va inte min grej även om det är grymt bra träning. 


Jag är nu inne på andra veckan med löpning och powerwalk. Det jag tycker är roligt med det är man snabbt märker resultat vilket gör mig motiverad till att fortsätta. 

Jag har fortfarande inte så jättebra kondition därför kör jag intervaller och springer lite sen pw, springer lite sen pw. Brukar bli totalt från 3,5km-5km. Idag sprang jag 1,3km utan att stanna och gå en enda gång.:P

Det är kanske inte så mycket för er som brukar springa men för mig är det grymt för löpning har jag aldrig tidigare hållt på med :)

Och plus att jag rökt i så många år så jag har orkat springa typ 20meter sen har jag hållt på att dö..Haha sjukt vilken skillnad bara man slutar röka alltså..


Och idag är det exakt tre veckor sedan vi började med "dieten". På dessa tre veckor har jag gått ner 2,5kg . : ) 

Det går sakta men säkert :)


 

Av Madeleine - 21 januari 2014 21:42

Hallå det va längesen igen:) Nu är man inne på år 2014 och hela Januari har snart gått. 2013 kunde inte avslutas på ett bättre sätt då våra fina vänner Jessica&Eric fick sin son Adrian. Lilla fina knoddis vad du är go :)

Januari har bjudit på lite blandat. Man är igång och jobbar för fullt igen. Vi håller på att packa för fullt då vi snart flyttar. Vi har blivit nyttigare och äter bara kvarg med lite flingor till frukost. Och till lunch olika kött med alltid bara sallad till. Middag blir ofta samma som lunchen. Eller från lunchen dagen innan då vi gör storkok. Jag har börjat träna också. Ute och pw och även börjat springa. Robin gymmar under tiden jag tränar mitt :)

Det va lite info om Januari kortfattat. Spännande att se vad 2014 har att bjuda på. Jag tror det kommer bli en väldigt bra år :)

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards