Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine - 31 januari 2012 20:52

Har hittat ännu lite kläder jag vill ha. 


Kolla dessa två läckerheter :) 


   

Av Madeleine - 31 januari 2012 20:34

Idag började jag jobba klockan tio. Var vääldigt lugnt på jobbet fram till eftermiddagen. När Ros tog över skiftet så ville hon att jag skulle stå i tvåan i driven ( där vi packar och ger ut maten ) Jag skulle gå hem vid sju idag istället för åtta med tanke på att jag börjar redan vid sju imorgon.

Halv sju har jag fullt med bilar och även två parkerade ( de som får vänta på maten ) . Då kommer det en kille i driven och beställer 8mcfeast menyer. 8bigmac menyer och 1 qpmeny. WHAT THE FUCK? Vem fan köper de i maten.

Jag sa till honom att han kommer få vänta i tjugo minuter med tanke på att jag måste packa alla andra bilar som också kommer. ( Han trodde nog att vi har typ en bil i timmen. Men icke du.. Han fick vänta 17 minuter och han åkte nöjd från oss :) 


Hemkommen från jobbet ca 19:30. Bytte om och sen gick jag och älskling vår dagliga promenad. Idag var det ännu snabbare takt än de andra dagarna. Är nog min nya snygga fleece tröja som får fart på mig ;) 


Nu blir det en väldigt varm dusch och sedan sängen för i morgon ringer klockan 06:00 ! PUH ! Hur ska jag klara det. Inte gått upp så tidigt sedan jag jobbade på Avenyn vilket är september. 


 

Av Madeleine - 31 januari 2012 09:11

Idag är det jobb som gäller igen. Jobbar från klockan 10:00 till 20:00. Efter det blir det hem och ut och gå sen äta och duscha sen sängen. För imorgon ringer klockan 06:00 då det är månarsarbete på jobbet.. Tufft men det får gå. Slutar ju redan 15:30 imorgon. 


Här är bild på min nya fleece :) Så jädrans nöjd är jag :) 

När jag tog denna bilden så skulle vi precis ut och gå. 


 

Av Madeleine - 30 januari 2012 16:26

Yes ! När jag kom hem låg mitt Nelly paket i postlådan.. Såhär ser klänningarna ut på =) 


Jag är lite tveksam till tub klänningen. Vad tycker ni? Behålla eller skicka tillbaka ? 

Jag är galet nöjd med de andra två i alla fall. 


         

Av Madeleine - 30 januari 2012 11:43

Här är gårdagens outfit då vi skulle mysa med lille Oliver 20 dagar gammal :) 


 

Av Madeleine - 30 januari 2012 11:29

God Morgon alla


Idag gick jag upp vid tio. För att få ut något av ens lediga dag. Har precis ätit och tänkte snart mysa till en film. Klockan två ska jag åka iväg en sväng för att fixa lite. I eftermiddag när min man kommer hem så ska vi åka till Dormy så jag får köpt min Peak Performance fleece tröja. Kommer lägga upp bild på den ikväll ;) Senare ikväll ska vi ut och gå igen. Dieten fortsätter även denna vecka : P 

Idag hoppas jag mina klänningar från Nelly kommer med posten...


Här är några av de kläder jag shoppat på sistone. Två vanliga söta tshirtar och cardigan tröjan. 


     


Av Madeleine - 29 januari 2012 20:00

Ännu en gång ett stort grattis Therese & Anders till ert underbara mirakel till son Oliver. Tjugo dagar gammal. Han låg så fint och sov i min famn till vi åkte. Helt fantastisk är han. Ni är så fina föräldrar. 


Blev en snabb visit hos Robins föräldrar och kollade slutet av handbollen. 

Även innan idag så åkte vi inom Dormy för älskling skulle prova ut nya golfskor. Jag hittade en rosa cardigan i märket rönisch : ) Hittade även en vit hilfiger cardigan. Kan inte bestämma mig om jag ska behålla den rosa eller byta till den vita. Jag ska dit imorgon igen i vilket fall för har bestämt mig för att köpa en rosa peak performance fleece tröja som är kanon fin. 


Nu har vi ätit en varsin kyckling och ris måltid och ska nu kolla på en film. Ledig imorgon :) 


Hittade denna bilden på internet och den är ju bara helt fantastisk :) Underbara barn

 


Kramis

Av Madeleine - 29 januari 2012 10:37

Idag gick jag och Robin upp klockan nio för att ut och gå. Blev fyra kilometer :) 


Nu ska vi äta lite sen blir det duschen och fixa sig för idag ska vi äntligen åka till Therese & Anders och träffa dem och deras nyfödda Oliver .. Så mys det ska bli att få hålla ännu en bebis och få se ännu ett par nyblivna föräldrar med sitt första barn. Underbart. 


Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) 


Kram på er 


 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards