Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

Nytt & Lördag !

Av Madeleine - 1 februari 2014 08:09

Inatt har vi sovit första natten här. Hos svärföräldrarna där vi kommer bo till huset är klart. Det kommer nog bli kanon. Idag skulle sambon min upp och jobba (snöskottning) så hans klocka stog på 07:10. Jag har vaknat några gånger inatt så när hans klocka ringde kunde jag inte somna om. Nu har jag piggnat till så nu går jag strax ner till svärmor och Madicken och Millie då dem sovit här inatt. Varför jag sover dåligt nu för tiden är för att mina öron börjat krångla sedan ca två veckor tillbaka. Hör jätte dåligt på högerörat och det bara susar. Har därför svårt att komma till ro på kvällar när jag ska sova, och när jag vaknar till har jag som sagt svårt att somna om. Men på måndag ska jag till läkaren äntligen ?

Bloggar senare om dagens äventyr:) Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 10 februari 2014 19:01

I hela mitt liv har jag ju haft problem med mina öron som jag tidigare sagt. Jag va ju på vårdcentralen förra Måndagen och pencillin och annat. Inget har hjälpt så jag åkte dit på drop in tiden på morgonen och fick prata med en sjuksköterska. Hon...

Av Madeleine - 3 februari 2014 20:57


Måndag nu igen :)    Kan börja med att säga att jag under hela min uppväxt haft problem med mina öron. Har rör till och från i många år och så fort jag blir förkyld så får jag problem med öronen. Ibland svullnar det, samlas vätska, inflammation m...

Av Madeleine - 1 februari 2014 15:53

Sedan jag vaknat i morse har jag hunnit med en hel del. Jag gjorde mig i ordning i lugn och ro och körde sedan till ikea då vi behövde lite smått. Hittade allt jag skulle ha :) Längesen jag va på klädkällaren så körde även dit och där hittade jag två...

Av Madeleine - 28 januari 2014 20:54


Jag har äntligen kommit igång med träning. Jag testade på Military fitness men det va inte min grej även om det är grymt bra träning.    Jag är nu inne på andra veckan med löpning och powerwalk. Det jag tycker är roligt med det är man snabbt märk...

Av Madeleine - 21 januari 2014 21:42

Hallå det va längesen igen:) Nu är man inne på år 2014 och hela Januari har snart gått. 2013 kunde inte avslutas på ett bättre sätt då våra fina vänner Jessica&Eric fick sin son Adrian. Lilla fina knoddis vad du är go :) Januari har bjudit på lit...

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards