Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Madeleine - 10 februari 2014 19:01

I hela mitt liv har jag ju haft problem med mina öron som jag tidigare sagt.
Jag va ju på vårdcentralen förra Måndagen och pencillin och annat. Inget har hjälpt så jag åkte dit på
drop in tiden på morgonen och fick prata med en sjuksköterska. Hon tittade inte ens i öronen utan sa att jag får träffa en läkare kvart över två idag. Va ju bara att köra till jobbet och be om att få gå tidigare vilket gick bra.

Träffade tyvär inte samma läkare idag som förra gången. Han idag som jag fått någon gång innan tycker jag inte alls är bra. Jag förklarade hur det låg till och sa tydligt att jag kan inte sova på nätterna pga pulserandet i örat .

Jag har fortfarande vätska bakom trumhinnorna på båda sidor. Han sa att kroppen själv får göra sig av med det. Problemet är att pga att mina öron är som dem är så tar inte kroppen hand om det. Därför jag hela tiden får problemen tillbaka. Jag sa till honom att läkaren förra måndagen sa till mig att om pencillinet inte hjälpte skulle jag få remiss till själva öronläkaren . Då säger puckot:- Jaha okej. Då får jag ge dig det då. Ska jag behövs säga till vad dem ska göra. Svensk sjukvård alltså!!! Så nu väntar jag på att få hem det brevet. Fick dock ingenting annat mot örat så får väl fortsätta sova dåligt. Ge mig rör eller hörappparat eller vad fan som helst som hjälper !!!! Jag orkar inte detta mer . Ville bara berätta lite :) kramis på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards