Alla inlägg under juni 2012

Av Madeleine - 28 juni 2012 09:29

Ja idag är det tredje dagen jag är hemma på grund av att jag är sjuk.. Förkyldning, ont i halsen och feber. Igår började även öronproblemen som jag aldrig lyckas komma undan tyvär. 

I Söndags så träffade jag ju Therese och Oliver. I stan blev vi ju fullkomligt dyngsura av regnet och förmodligen är det därför jag blivit dålig. Även Therese var tydligen också dålig: ( 

Eller så har jag fått det Robin hade i helgen. 

I tisdag och i går har jag bara legat i soffan och kollat på film efter film efter film....

Och denna dagen kommer bli likadan. Dessa tre dagar har bestått och består av flertal nysningar, ipren , sovstunder och filmtittande. Boring när solen skiner vilket den inte gjort på hela månaden. Men men vad ska man göra. Som tur va så är det bara 20 dagar kvar tills vi åker till Spanien. 


Idag blir det nog att kolla på High School filmer :) 

Eller har ni tips på andra bra filmer ? Börjar bli lite trist nu. 


Bilder på det jag shoppade i Söndags kommer kanske upp i eftermiddag. 


Kram

Av Madeleine - 20 juni 2012 13:56

Ja härromdagen så bestämde jag mig för att inskaffa en ny telefon :P 

Blev Samsungs Galaxy SIII . Och jag är så otroligt nöjd med den. Galet bra kamera och massa andra fräna finesser =) 

Blev så trött på Iphone efter att haft både trean och fyran. Och jag orkar inte vänta mer på att femman ska släppas 

för ingen vet om den ska släppas och när. 


Så nu säljer jag min Iphone. Ingen repa på den någonstans, aldrig krånglat för mig, två bumpers och skärm skydd till fram och bak display ingår. Lådan finns kvar också. 2500:- 


När älsklingen slutar idag så ska vi åka tillbaka till butiken där vi köpte våra skärmskydd härromdagen till SIII: an. Skärmskydden fäster inte och så ska det inte vara. 

Ska åka inom Kappahl också då rean börjat och syster Nellie vill ha en klänning. Så vi får hoppas på att den är på rean. 


Efter det så får vi se vart vi ska göra. Helt underbart väder idag ju. Och jag är ledig. NICE ! 


 

Av Madeleine - 11 juni 2012 15:43

Idag är jag ledig. Och denna dagen har jag tillbringat hemma med att städa lägenheten och tvätta. 

Nu när städningen är klar och tvätten är i gång ännu en gång så kollar jag klart på filmen vi kollade på igår.

Jag somnade ju efter halva filmen tråkgit nog. Det är filmen " The girl with the dragon tattoo " . 

Intressant att kolla på den amerikanska versionen när man sett den svenska. Sambon min kommer hem efter jobb och träning vid 17. Jag antar att han kommer vilja kolla på Sverige matchen ikväll. : ) 

På Fredag kommer äntligen Mami, Lillasyster Nellie och Todda upp. Ska bli så roligt och mysigt. Saknar dem så. <3


 

Av Madeleine - 10 juni 2012 18:41

Igår Lördag jobbade jag fram till 18:00. Vid 20 så kom Jessica & Eric hit. Vi drack massa gott och åt massa gott. 

Åt även jordgubbar med grädde! GAH så gott ! Kunde inte sluta äta :P 

Vi tittade på En gång i Phuket. Så rolig och bra film verkligen :) Vi fick för oss att ladda hem gamla filmen Yrrol lite senare

men efter ett tag in i filmen så somnade vi alla i soffan och vaknade tjugo i två. Haha.. 

Blåste upp madrassen till jessica och eric och det tog inte lång tid för någon av oss att somna tror jag :P :) 

Väldigt trevligt kväll som vanligt med dem :) 

39 dagar kvar till vi åker till Spanien :) WIE ! 


Idag har vi varit på Allum och min älskade sambo köpte ett par Palladium skor till mig som han visste att jag velat ha länge :) Så sjukt snygga och sköna skor. 

Jag köpte även en hårdonut till mig. Köpte den stora varianten. Så snyggt det blir ! Såg i en butik att det finns ännu en större storlek. Ska nog köpa mig den också :P 

Nu ska vi snart kolla på film jag och älsklingen och njuta av Söndagen. Imorgon är jag också ledig och då ska jag städa och tvätta :) 


Kramar 


 

 


 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards