Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Madeleine - 24 januari 2012 22:36

För någon vecka sedan fick jag för mig att jag skulle ge serien Glee en chans. Så jag laddade ner säsong 1 och 2. Säsong 1 har jag sett färdigt och är nu inne på säsong 2. Jag kan inte sluta kolla.

Glad att jag gav det en chans för när man väl följer något så kan man ju inte sluta. Lite väl mycket intriger i serien men det är det ju i vad man än kollar på =) .Så vi får se hur länge ögonen orkar vara öppna idag.

Med den sprängande huvudvärk jag haft hela eftermiddagen så blir det förmodligen inte så länge : ( 


 

<3

Av Madeleine - 24 januari 2012 20:11

Jag åkte med älsklingen ut till ranchen härromdagen och tog detta kortet när han ska slå : ) Så fin han är.

Älskar honom så <3


 

Av Madeleine - 24 januari 2012 16:11

I Fredags beställde jag en bikini från Nelly. Och idag låg paketet i brevlådan . Äntligen!

Den var lite mer rosa i verkligheten men jag är mycket nöjd :) Hoppas min andra bikini jag beställt kommer idag också eller imorgon :) Vill ju ha nya när vi åker till Egypten :P


   

Av Madeleine - 24 januari 2012 13:34

Här kommer en bild som är från innan jag började med dieten. Och den andra bilden är från idag. Efter en veckas diet. Hoppas ni ser resultat för jag ser lite resultat i alla fall :) 


 

Bilden ovan är dagen innan dieten påbörjades. 


 

Och denna bild är från idag. Då vi hållt på med dieten i en vecka. 


Ser ni resultat ?? Ärligt =) 

Av Madeleine - 24 januari 2012 13:13

För er som inte sett vår lägenhet så kommer här nu lite bilder. Jag bara älskar den ! 


 

Sovrummet



 

Bardisken ( taget från hallen ) 


Vardagsrummet ( taget från bardiskens håll ) 


       

    Köket ( Taget från hallen ) 


Hallen ( tagit från andra sidan bardisken )         

Av Madeleine - 24 januari 2012 12:25

Fredag - Måndag har jag jobbat stängning. Alltså inte haft mycket tid över till annat. Jag är ledig idag och imorgon. Idag vaknade jag till att någon i lägenhetshuset lyssnar på radio VÄLDIGT högt. När man äntligen får sova ut och vet att man inte har en tid att passa så är det INTE okej att vakna utav något sådant. Men det var ju bara till att stiga upp.

Gick upp och tog en morgoncigg som vanligt. Därefter gick jag och vägde mig..Väger mig nu varje morgon och för er som undrar varför så ska jag berätta..


Jag och Robin går på en diet. Den går ut på att äta endast kyckling och ris. Vi har alltså slutat med ALLT annat! Och vi får endast dricka vanligt vatten och kolsyrat vatten. Jag har tidigare vägt 63kg och väger nu 59,5kg. En bra början efter en veckas diet. Så denna dagen började väldigt bra ändå trots radion som spelades högt :) 
Morgon och eftermiddag äter jag 80g kyckling och 20gram ris.

Lunchen består av 150gram kyckling och 20gram ris. 


Egentligen ska man äta den lilla portionen tre gånger om dagen och den större en gång om dagen. Men jag orkar inte mer och får alltså i mig för lite kalorier.( Ibland äter jag bara två gånger om dagen totalt) Vi har räknat ut och jag får endast i mig 375kalorier per dag. Därför har jag lagt till att ha sås till mina måltider så får jag i mig 100extra kalorier. Går inte att leva på för lite nämligen. 


 


Idag när jag är ledig så kommer det komma upp mycket på bloggen :) 


Kram

Av Madeleine - 24 januari 2012 02:29

Jag är så fascinerad av dessa 3D målningar på marken. Så coolt gjort det är alltså. Här kommer några få bilder så lär ni förstå vad jag menar :) 


 



   

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:33

Jag har tidigare bloggat på wordpress.com men det är inte så mycket man kan göra med sin blogg där och blogg.se är jag trött på. Nu har jag alltså valt att blogga här på bloggplatsen.se


vill ni läsa mina gamla inlägg så klicka här ->  www.maddeliciousg.wordpress.com

Hädanefter kommer jag alltså blogga på denna adressen -> www.aboutmemadde.bloggplatsen.se


 


:) 


Kram 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards