Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Madeleine - 27 januari 2012 22:46

Kenza gör sådär galet snygga skor alltså :) 

Funderar på om dessa två kanske ska bli mina, vad tycker ni =) ?



Av Madeleine - 27 januari 2012 22:20

Som jag tidigare idag skrev så jobbade jag hela dagen. Haft fullt upp där kan jag säga. Sålde över budgeten varenda timme idag. Och imorgon är det Lördag. Första Lördagen efter löning.

Och vi har ansiktmålning imorgon på jobbet. Vilket innebär att alla söta små barn kommer se ut som mästerkatten i stövlarna :) Brukar sluta med att vissa anställda också blir målade :) Underbart fina ni brukar bli :)

Sista två tre timmarna på jobbet så stog jag i ettan i driven och när jag inte hade bilar så vek jag Happy Meal till helgen.. Galet vad Happy Meal det blev. Vi slipper vika fler imorgon i alla fall. Bara ballong valvet kvar. Gillar inte :( 


Imorgon skulle jag jobba till 19 men slutar 15:45 på grund av att det är kalas tajm för Robins syster imorgon :) Wiho ! :) 


Två dagar i rad har jag har nysattacker vilket jag alltid får innan jag blir förkyld. Täppt i näsan och huvudvärk har man denna Fredag kväll. Hoppas det blir bättre till imorgon. 


Kram på er alla sötnosar ! 


Från och med idag så ser leksaken ut såhär i Happy Meal :)   

Av Madeleine - 27 januari 2012 10:53

Fredagen är här. Jag sitter nu på jobbet och ska strax börja jobba. Jessica hittade en stor kartong hon la sig lite i :) får se om jag kanladda upp bilden via mobilen. Annars lägger jag upp den när jag kommer hem ikväll. Hoppas ni får en kanon fredag. Kramis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards