Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine - 25 januari 2012 13:42

Jag och robin har varit tillsammans i snart ett år och en månad. Jag tycker det är så otroligt viktigt att både säga, visa och skriva hur mycket man tycker om sin pojkvän. Så idag mejlade jag honom en liten kärleks förklaring. Här nedan kommer den. 



Till dig min älskling


Jag trodde aldrig att det fanns en människa som du,

och definitivt trodde jag aldrig att jag skulle få bli din.

Att en person kan ge så mycket kärlek.

Sen dagen då jag träffade dig visste jag att jag aldrig ville släppa taget om dig,

för då hade jag gjort ett stort misstag. 

Jag föll direkt för din underbara personlighet och din charm som bara du har. 

Dina ögon gör mig knäsvag. 

Du har verkligen förändrat mitt liv till något av det mest positiva. 

Att bara få vara nära dig, att få se på displayen på telefonen att det är ett sms från älsklingen

får mitt hjärta att slå ett extra slag.

Det pirrar lika mycket i kroppen idag när du ger mig en kyss som när du gjorde det

första gångerna hemma hos mig.

Jag har aldrig haft sådana känslor för någon annan.

Du får mig att känna mig speciellt, att jag betyder något. 

Detta gör dig till en helt fantastisk person.

Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, att få vakna till på natten och höra

att du ligger brevid mig genom dina andetag.

Att få ha  min arm liggandes på din rygg.

Att få älska och få leva ihop med dig får mig att känna som jag svävar på moln

som en liten prinsessa :) 

Kan skriva hur länge som helst för ord räcker inte till för att förklara hur mycket

du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.

Det är du som får mitt hjärta att slå. 


All min kärlek går till dig Robin Svensson ! 


Älskar dig i all oändlighet


<3<3<3<3<3<3

              

Av Madeleine - 25 januari 2012 11:48

Är idag min andra lediga dag. Hade ställt klockan på tolv. Men fick jag sova tills då? ICKE ! Vaknar ännu en gång av grannen men idag är det av hennes skratt klockan elva. 

För ungefär en månad sedan så flyttade vår granne. Och med tanke på att det är bostadsrätter så hyr han ut sin lägenhet i andra hand till en tjej i 30års åldern. Ända sedan hon flyttade in har man störts av henne. Hon har förmodligen vänner på besök hela tiden för långt in på nätter hör man henne sitta och prata och skratta. Inatt höll hon på till två. Därefter kunde jag somna. Inte okej att hålla på så på vardagarna när andra i huset och min sambo ska upp och jobba tidig morgon. 

Idag fick jag nog så idag kommer jag lämna en lapp i hennes brevlåda...


Vad ska jag annars göra denna dag ? 


Funderar på att ut och gå en runda i kylan. Städa lite i lägenheten också kanke. 

Idag hoppas jag att min bikini från hm kommer. Igår var jag inne och tänkte klicka hem denna bikini från Phax Swimwear. Sådär galet snygg är den ju..


 


Uppdaterar lite senare.. Kram på er 

Av Madeleine - 24 januari 2012 22:36

För någon vecka sedan fick jag för mig att jag skulle ge serien Glee en chans. Så jag laddade ner säsong 1 och 2. Säsong 1 har jag sett färdigt och är nu inne på säsong 2. Jag kan inte sluta kolla.

Glad att jag gav det en chans för när man väl följer något så kan man ju inte sluta. Lite väl mycket intriger i serien men det är det ju i vad man än kollar på =) .Så vi får se hur länge ögonen orkar vara öppna idag.

Med den sprängande huvudvärk jag haft hela eftermiddagen så blir det förmodligen inte så länge : ( 


 

<3

Av Madeleine - 24 januari 2012 20:11

Jag åkte med älsklingen ut till ranchen härromdagen och tog detta kortet när han ska slå : ) Så fin han är.

Älskar honom så <3


 

Av Madeleine - 24 januari 2012 16:11

I Fredags beställde jag en bikini från Nelly. Och idag låg paketet i brevlådan . Äntligen!

Den var lite mer rosa i verkligheten men jag är mycket nöjd :) Hoppas min andra bikini jag beställt kommer idag också eller imorgon :) Vill ju ha nya när vi åker till Egypten :P


   

Av Madeleine - 24 januari 2012 13:34

Här kommer en bild som är från innan jag började med dieten. Och den andra bilden är från idag. Efter en veckas diet. Hoppas ni ser resultat för jag ser lite resultat i alla fall :) 


 

Bilden ovan är dagen innan dieten påbörjades. 


 

Och denna bild är från idag. Då vi hållt på med dieten i en vecka. 


Ser ni resultat ?? Ärligt =) 

Av Madeleine - 24 januari 2012 13:13

För er som inte sett vår lägenhet så kommer här nu lite bilder. Jag bara älskar den ! 


 

Sovrummet



 

Bardisken ( taget från hallen ) 


Vardagsrummet ( taget från bardiskens håll ) 


       

    Köket ( Taget från hallen ) 


Hallen ( tagit från andra sidan bardisken )         

Av Madeleine - 24 januari 2012 12:25

Fredag - Måndag har jag jobbat stängning. Alltså inte haft mycket tid över till annat. Jag är ledig idag och imorgon. Idag vaknade jag till att någon i lägenhetshuset lyssnar på radio VÄLDIGT högt. När man äntligen får sova ut och vet att man inte har en tid att passa så är det INTE okej att vakna utav något sådant. Men det var ju bara till att stiga upp.

Gick upp och tog en morgoncigg som vanligt. Därefter gick jag och vägde mig..Väger mig nu varje morgon och för er som undrar varför så ska jag berätta..


Jag och Robin går på en diet. Den går ut på att äta endast kyckling och ris. Vi har alltså slutat med ALLT annat! Och vi får endast dricka vanligt vatten och kolsyrat vatten. Jag har tidigare vägt 63kg och väger nu 59,5kg. En bra början efter en veckas diet. Så denna dagen började väldigt bra ändå trots radion som spelades högt :) 
Morgon och eftermiddag äter jag 80g kyckling och 20gram ris.

Lunchen består av 150gram kyckling och 20gram ris. 


Egentligen ska man äta den lilla portionen tre gånger om dagen och den större en gång om dagen. Men jag orkar inte mer och får alltså i mig för lite kalorier.( Ibland äter jag bara två gånger om dagen totalt) Vi har räknat ut och jag får endast i mig 375kalorier per dag. Därför har jag lagt till att ha sås till mina måltider så får jag i mig 100extra kalorier. Går inte att leva på för lite nämligen. 


 


Idag när jag är ledig så kommer det komma upp mycket på bloggen :) 


Kram

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards