Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Madeleine - 26 februari 2012 21:01

Jag har haft en galet bra helg med mamma, nellie och todda. Älskar er ! Nästa gång hoppas jag Nathalie, Adnan, Millan & Andreé följer med :) 

Jag är så glad över att ha det livet jag har. Har en fruktansvärt underbar familj som alltid finns där för en och jag för er. Likadant gäller min sambo underbara du. Och din familj är helt underbar den också. Ni alla i mitt liv är så sjukt bra !  Jag har ett jobb jag trivs oehört bra med och allt bara är så bra <3 


Igår blev det en väldigt lyckad kväll med en del av robins familj på besök också. Och melodifestivalen slutade ju kanon som vanligt : ) Jag stört gillar verkligen Dannys låt. Tror det kommer bli en av sommar hitsen och den kommer spelar rejält på klubbarna kan jag lova ;) Man blir ju riktigt party sugen när man hör den låten. Nu hoppas jag Danny, Loreen eller Dead by April vinner i finalen. Verkligen kanon låtar. 


Varit en hektisk rörig dag på jobbet. Men en Söndag är en Söndag. Man kan inget göra utan får ta det med en nypa salt. Lönehelg är ju lönehelg liksom :) 


Skulle jobba 10-20:30 imorgon men fick inte in någon imorgon på öppning så jag får jobba 8:30 - 17:00 istället. 


Nu ska jag mysa med min älskling framför tvn! 


Min älskade Mamma och lillasyster Nellie. Todda satt i köket och spelade wordfeud när jag tog bilden därför är han inte med :P 






   

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards