Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Madeleine - 6 februari 2012 22:51

Imorgon ringer klockan 07:15. Ser inte frsm emot det. Däremot slutar jag redan fem vilket jag ser fram emot :PÄlskling sover gott här brevid mig. Däremot kan inte jag sova för grannen har gäster och gap skrattar som vanligt. GAH ! Så frustrerande när man verkligen behöver sova !Nu ska jag försöka sova.. Nana gott . Kramisar

Av Madeleine - 6 februari 2012 22:20

Jag kudne inte låta bli idag. Älsklingen min somnade i soffan så jag började göra en nya header. Det blev den som jag har på bloggen nu. Vad tycker ni om den ? 

Var den första bättre eller denna ? Hur tycker ni att jag ska ha de =) ? 


Header 2 

 


Header 1 



 

Av Madeleine - 6 februari 2012 21:47

Ja som jag trodde så blev detta en lång dag. 

Började jobba halv tolv idag och slutade åtta. Sista två timmarna var det så galet lugnt på jobbet

och tiden går då så fruktansvärt sakta. Vi hade inte ens en minsta lilla Ikea rush! Knasigt..Fixade lite HM och gjorde lite städspecialer så tiden gick lite fortare. 

När jag slutade så skulle jag kolla på internet när min buss hem gick. Men internet ville inte så jag fick chansa och det va bara att gå mot hållplatsen. Då går bussen om 16 minuter. !! Gahh det är inte varmt ute. Men jag ringde min vän Anni och tjötade vilket vi är bra på. 

På Torsdag får jag äntligen träffa henne igen. På Torsdag när jag är ledig och umgås med Anni så ska jag försöka hitta något fint till min underbara pojkvän till ALLA HJÄRTANS DAG. Jag vet inte vad jag ska köpa. 

Har ni tips på något bra ? Romantiskt ? Vad köper ni själva ? 


Här är en bild på mig och anni från December 2010 ! Jag ser inte klok ut.. Haha..


 


Av Madeleine - 6 februari 2012 10:40

God Morgon. Gick upp halv elva och fixade mig lite. 

Gick ut för att känna om det var kallt idag med och ja visst ja.. På med myssen så är det dags att åka till jobbet : ) 

Halv tolv till åtta idag. Får se hur försäljningen ser ut denna dag. 

När jag kommer hem från jobbet ikväll så blir det nog bara lugnt.

Vad har ni för planer idag ?


Ha en underbar dag. Kram


 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards