Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Madeleine - 7 februari 2012 21:43

Nu går jag och lägger mig för jag är så förvirrad så jag vill gå och gömma mig. Denna virrhönan kom från ingenstans. 

Men imorgon är det nog över =) Mycket jobb nu bara och saknar min familj<3


Godnatt ! 


 

Av Madeleine - 7 februari 2012 20:33

Sitter nu och kollar på TopModel Sverige. Såg även första programet. När jag satt och tittade på första programet så kände jag direkt att jag inte klarar av Sophia och Sibel ! 

Och jag fick det bekräftat nu under andra avsnittet. Jag avskyr nollåttan Sophia. Hon säger efter rollerblades utmaningen " Ingen gjorde som jag och jag är så grym på att åka inlines. De andra borde gjort som mig " 

Ehh varför ? Du vann ju inte ens ?? Och rollerblades och inlines är en jävla skillnad ditt jädrans pucko. 

Klarar inte heller av Sibel för fem öre. Hon kallar ju sig själv " The queen of runway" . Synd du ser ut som ett jäkla kråkmonster bara.. 


Go Jamilla. Du verkar vara en sjukt go människa och har rätt utseende. Heja heja :) 



Avskyvärda Sophia

 

Av Madeleine - 7 februari 2012 19:13

Denna vackra klänning ska bli min en dag ! :) Vacker va ?


 

Av Madeleine - 7 februari 2012 17:25

Idag var en väldigt bra dag på jobbet. Sålde dock väldigt dåligt. Men det finns så många andra saker att göra på jobbet när det inte finns gäster på restaurangen så det var bara till att köra på med renligheten. Igår fick vi en CSO varning. ( de hemliga gästerna vi har två gånger i månaden ) 

Nu väntar vi bara på att få rapporten. ( Om det nu va någon CSO ). 

Nu är jag hemma och ska alldeles strax hoppa in i duschen sen får vi se vad man ska göra idag. 


Jag är så trött på denna kyla. Och att håret är elektriskt så fort man tar ner sin toffs! Ahh ge oss lite plusgrader till i alla fall. Eller ska man behöva vänta på plusgrader till Egypten ? Man får ju helt enkelt stå ut för man har inte så mycket val. 


Såhär känner jag mig när jag antingen har håret nedsläppt eller tar av mig mössan ! Haha..

 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards