Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Madeleine - 5 februari 2012 23:15

Jisses.. Fastnade vid datorn flera timmar för jag fick för mig att jag ville göra en Header till bloggen.

Hittade inga bra program till Mac datorer men till slut fick jag hem något paint liknande. Ni ser nu på bloggen min första egna gjorda Header. : ) Jag är inte riktigt nöjd så kommer bli lite ändringar men inte idag. Det får bli en annan dag :) 


Tycker ni den blev okej för första gången ? Funderar på om man ska ha en i färg istället ?


Av Madeleine - 5 februari 2012 20:19

Denna Söndag kväll tillbringar jag i soffan med min älskling till lite tv program. Har precis kollat på Sofias Änglar. Avsnittet idag var så sorligt. Två föräldrar som hittade sin 24åriga dotter i Vällingby mördad 2010. Och nu fick de hjälp av Sofia och tv teamet med att fixa iordning deras hem och " förskola" som de själva driver.  


Sitter nu och njuter i soffan av en lugn kväll under den goa filten i mina nya UNDERBARA Shepherd inneskor! 


 


     

Av Madeleine - 5 februari 2012 19:13

I morse började jag jobba 9:30. På Lördagar får vi varor och brukar då ta en liten stund längre att inventera ( som vi gör varje morgon ) . Jag tänkte att jag går upp en halvtimme tidigare så är jag på jobbet kvar i nio och har då tid på mig och slipper stressa med inventeringen. 

Dum som jag är så glömde jag kolla schemat dagen innan och missade då att Cristian ( öppningsansvarig som alltid gör inventeringar när han har öppning ) också jobbade öppning. Alltså var jag på jobbet kvart i nio och insåg att jag inte behövde inventera... Whaaaat.. Vad ska jag göra i 45 minuter såhär på morgonen tänkte jag då ? 
Snäll som man är så valde jag att inventera åt Cristian med tanke på att jag inte hade något att göra. 

Han kom till jobbet tio över nio och sa då på skoj " Du är tidig, har du inventerat åt mig nu eller? ) 
Ja det har jag sa jag.

Han blev paff och frågade " Har du verkligen det?"
Haha ja det har jag Cristian. Oj jävlar.. Tack för det du säger han. .. Alla uppskattar att slippa inventeringen på morgonen med tanke på att man ska stå i frysen och räkna varor.. :)  Och vem vill de ? Ingen frivillig :) 

Men ett arbete är ett arbete och bara till att göra sina arbetsuppgifter. Och idag var jag snäll mot Cristian :) 



 

Av Madeleine - 5 februari 2012 18:48

Tyvär så hinner jag inte blogga så mycket som jag vill när man jobbar. Har ju en tegelsten till telefon för tillfället så kan inte blogga via den heller : ( 

Men desto mer blir det när jag får tillbaka min Iphone : ) 


Stockholmsgruppen är ett märke som har olika cosmetica. Mamma hade köpt en hudkräm med doft av citrus och en ansiktskräm oparfymerad till mig på planet. Oehört bra krämer. Mjukar verkligen upp denna torra vinter hy. 

Rekommenderar dessa starkt ! Tusen tack mamma ! Du är guld värd


Har ni några favoritkrämer ? 




 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards