Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Madeleine - 3 februari 2012 16:01

Nu har jag gjort absolut ingenting i en timme efter städningen. Men det är Fredag så nu ska jag lyfta på mig igen :) 

Om en stund ska vi åka till Anni och hämta den dubbla luftmadrassen som legat där sedan nyår. Mamma och Todda måste ju ha något att sova på inatt. 


 

Av Madeleine - 3 februari 2012 13:50

Nu är det äntligen färdigstädat i hela lägenheten. Jag lovar att den som har värsta dammallergin kan tillbringa sin tid i vår lägenhet nu =) 


Jag tänkte att nu när jag ändå har energi så passar jag på att ut och gå. Men jag har ju ingen telefon med musik :S GAH !!! 


     

Av Madeleine - 3 februari 2012 11:16

Gick upp för en kvart sedan. Rätt tidigt för att vara mig när jag jobbade stängning igår och somnade halv fyra :  ) 

Nu ska jag vakna till lite sen blir det att storstäda lägenheten. Känner inte alls för det nu när man är såhär trött men 

det är ju ett måste tyvär. Bara till att ta tag i microtrasan och börja dammtorka och sedan fortsätta med hela städningen . 


Ikväll kommer mamma och Todda hit. Längtar. Så nu när de varit utomlands en vecka så blir det nog en pizza för oss alla ikväll. Tror dem är sugna på det efter en vecka i Spanien =) 


Idag är det sju veckor och fem dagar till vi åker =) 

 

Kram

Av Madeleine - 3 februari 2012 01:49

Glömde ju skriva lite....


Sedan igår eftermiddag har jag ju en lånetelefon som jag tidigare skrivit om. Från att haft en Iphone i över två år till en sådan här tegelsten fick mig att inse! 

Alla vi som har en Iphone eller Android telefon är så bortskämda. Nu när jag har denna tegelsten som jag inte kan göra någonting på i princip mer än smsa och ringa gör mig galen. På mina raster på jobbet brukar jag gå in på facebook, kolla aftonbladet, kolla min bank hur det ser ut på kontona m,m. Vad kan jag göra nu ? Jo endast kolla om någon ringt eller skickat sms. INTE ENS LYSSNA PÅ MUSIK ! Blir gaaaaalen ! Ge mig min Iphone nu !! 

Man lär ju bli mer social mot andra nu i alla fall när man har denna telefonen några veckor. Haha...


Så vi som är ägare till en Iphone har det väldigt bra :) 

Av Madeleine - 3 februari 2012 01:42

När jag gick från läkaren i Måndags så gick jag till Apoteket därefter. Såg att Plackers hängde där på en vägg och kom att tänka på att man hört mycket om dessa. Tandläkarna rekommenderar dem och många säger att de är jätte nöjda med resultatet efter de använt dem. 

Så jag köpte mig ett paket för att testa. Innan när jag borstade tänderna så tyckte jag att man var ren och fräsch i munnen. Men sedan i Måndags när jag började använda Plackers så insåg jag att man verkligen inte är ren och fräsch i munnen genom bara tandborstning. 

Ni anar inte hur mycket som sitter mellan tänderna som man inte kommer åt. Inte konstigt att vissa människor har ont i tandköttet och liknande. ANVÄND PLACKERS !! En påse kostar mellan 80:- och 90:-. Sååå värt att lägga några minuter extra på sina tänder. ( tycker i alla fall jag som gick med tandställning i över tre år ) . 

Testa och ni kommer bli så nöjda. Ni kommer känna er så mycket fräschare och renare i munnen. 


Har ni några tips? Gör ni något mer än tandborstning ? 


 

Av Madeleine - 3 februari 2012 01:25

Nu är jag hemkommen från en bra dag på jobbet. Var inte speciellt hög försäljning de sista timmarna så vi blev klara till ett då vi slutar. Nu sitter är jag nyduschad och fräsch igen och jag hör från vardagsrummet hur min kudde ropar " Kom och lägg dig här brevid din sambo " : ) Och jag tror att jag gör så att jag går och lägger mig i sängen nu. Datorn får hänga med en stund innan jag somnar. 


Bjuder på denna osminkade inte så heta bild :) 

 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards