Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Madeleine - 8 februari 2012 21:04

Hittade denna fining också :) 


 

Av Madeleine - 8 februari 2012 20:04

Jag har nu suttit en stund vid datorn och ännu en gång försökt hitta en skinnjacka jag vill ha. Den ska vara med resår i både hals och vid midjan. Min förra har nämligen gått sönder = ( 

Men NU hittade jag äntligen den jag vill ha !! 

En äkta läder jacka för 1099:- ska jag köpa mig. 

Är jag piggare imorgon så ska jag åka och köpa den :) 


Snygg va ? 

   

Av Madeleine - 8 februari 2012 19:21

Älskling har gjort lite kyckling och ris till några dagar framöver. 

Jag ligger som död i soffan och är trött och orkar ingenting då kroppen gör ont. Hoppas verkligen jag är piggare imorgon och på Fredag för på Fredag är det jobb igen. 

Ikväll är det bra på tvn i alla fall. Först tunnelbanan och därefter den hemlige miljonären. Älskar " dokumentärer " . De serier som verkligen är från verkligheten. Inte typ " Gossip girl" och liknande påhitt. 


 
 

Av Madeleine - 8 februari 2012 16:28

Trodde jag va pigg när jag gick upp i morse. Men nejdå. När jag fixat mig insåg jag att jag kände mig väldigt hängig. 

Ont i kroppen och illamående hela dagen. Slutade tidigare och ska nu inte röra mig från soffan mer denna dag i hopp om att vara piggare imorgon. Bilden nedan passar in på mig idag :) 

Älskling mår likadant så blir filmtittande denna eftermiddagen. 


Snart är det alla hjärtans dag. Har ni tips på vad man kan köpa till sin kärlek ? 



 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards