Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Madeleine - 11 februari 2012 12:17

Nej nej nej..Vaknade inatt av att jag hade en fruktansvärd huvudvärk...

Tyvär var den kvar nu vid tolv när jag gick upp : ( Tagit en ipren och hoppas det blir bättre. 

Tycker det är så jobbigt att börja redan vid 14 när man har stängning. För då är man med på en av de högsäljande timmarna på hela dagen och man ska sen städa och stänga hela restaurangen. 

Har sovit väldigt dåligt inatt. Vet dock inte varför. Har väl drömt massa utan att jag minns det. 


Men men.. inte så mycket att göra tyvär. Får lite mer än en timmes tid ihop med min älskling i alla fall <3

Tre stängningar kvar sen är jag ledig två dagar. Ser fram emot det oehört mycket. För som sagt, Tisdag alla hjärtans dag och på Onsdag ska jag permanenta mig :) Gah så spännande det ska bli med håret. 


Vad har ni för planer i helgen ? Jobb för vissa av er också kanske ? 


 




Av Madeleine - 11 februari 2012 02:00

Efter en tuff dag/kväll på jobbet så är man nu nyduschad och har krypit ner hos min älskling i vår underbart sköna säng. Jobbet är bra men att få komma hem efter tio timmars arbete till sin sambo är helt underbart. Imorgon börjar jag jobba redan vid två :(Vill ju vara med min kärlek. Saknar honom så mycket dessa helger man har fyra stängningar för man ses knappt alls :( Låt dessa dagar gå fort för jag längtar till nästa vecka. Tisdag alla hjärtans dag och onsdag ska jag permanenta mig.Jag har bokat tid på två salonger. En som jag inte kånner någon som gått dit tidigare. Och en dit mn pojkvän , hans systrar ocg deras barn går. Vilken ska man gå på? Smartast är man väl om man går dit där robin och hans systrar går då dem alltid är nöjda.Tyvär blir det ingen bild idag då jag bloggar på ipaden.Nu är jag för trött. Gonatt.. Kram

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards