Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Madeleine - 15 februari 2012 19:49

Har varit en underbart händelserik dag idag. När jag var klar hos frisören så åkte jag till mitt gamla jobb på Avenyn och hälsade på. I princip alla jag ville träffa jobbade. Gamla chefen, Bitr restaurangchef, 2eass, två arbetsledare och några medarbetare. Saknar er och ni är helt underbara <3 

Åkte hem och väntade på sambon min och vi åkte till ikea för att köpa lite förvaringslådor vi ska ha under sängen då vår faktiskt stora garderob är proppfull nu :) Haha.. Kan inte förstå anledningen:P Kanske shoppar vi en del. Haha..

Åkte inom Netonnet och köpte en ny hårfön till mig också, måste kunna volyma mitt hår nu ju så det blir fint :P 

När vi kom hem låg Nelly påsen i postlådan. Så sjukt nöjd med skjortan/linnet. Klänningen är jag lite osäker på. Skriv gärna vad ni tycker. Jag ska fundera någon dag. 

Haft två helt fantastiska lediga dagar. 

Nu är det jobb tre dagar framöver sen är det två dagars ledighet igen. Lönespecen kom idag. Gnäller inte :P 


Ha det gött. Tchöss på er ! Och tusen tack för alla fina kommentarer om håret. Blir jätte glad :) 


           

Av Madeleine - 15 februari 2012 15:03

Nu lägger jag mig i soffan och kollar på tv och vilar lite till min sambo kommer hem vid fyra. Ska bli spännande och se vad han säger om håret när han kommer hem. Han har bara sett det på bild än så länge :)


 

Av Madeleine - 15 februari 2012 14:43

Dagens outfit ! 


 

Av Madeleine - 15 februari 2012 14:32

Då var jag hemma från dagens besök hos frisören. Vad ska jag säga ? JAG ÄR SÅ GALET NÖJD! Frida på Salong Trappa Ner är min frisör för evigt här i Göteborg. Så duktigt! 

Känns så coolt med lockar och volym för det är något jag aldrig haft förr :P 


Här är lite för och efter bilder. Tycker ni det blev bra ? 


       

Av Madeleine - 15 februari 2012 08:13

Uppe redan klockan åtta då jag ska ta bussen vid nio till frisören..

Ojoj, tror visst att jag är lite nervös. Rädd att håret inte ska bli bra :/ 

Men det ska bli spännande och roligt på ett sätt :P 


Nu ska jag vakna till lite innan jag fixar mig. 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards