Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Madeleine - 21 augusti 2013 20:21

Kan börja med att säga att jag haft ännu en bra dag på jobbet : ) 

När jag kom hem från jobbet så blev det duschen och lite käk sen åkte jag och kärleken till XXL. Där va vi i en timma..Haha.. Så går det när Jessica jobbar där och man tjötar och tittar på kläder. 

Jag hittade det jag vart ute efter. Ett hopprep och ett par nya träningstajts! 

Visst är tajtsen läckra ? As snygga tycker jag :) 

Jag bara älskar att gå upp tidigt för att duscha så man blir pigg och fräsch och sen ta den goa powerwalken till och från jobbet !   


Har ju hört och läst mycket om hopprep och rockringsträning. Många personliga tränare säger att det är jätte bra träning så nu ska det köras. Jag gillar hemmaträning bäst så det passar mig. Imorgon kommer jag börja med hopprepet. 

Även rockring. ( Hula Hoop som den heter ). Det är sådan med vikter i. Så den väger ca 1,5 - 2 kg. Ska prova med Robins systers innan jag köper mig en egen. 


Nu blir det ännu ett avsnitt av Idol och sen ett avsnitt av den brittiska serien :) 

Hoppas ni har haft en kanon dag. 


       


Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards