Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Madeleine - 14 augusti 2013 21:36

Det fungerar fortfarande inte att blogga och lägga upp bilder via mobilen så tyvär kan jag inte lägga upp bilderna jag tagit idag när vi varit på Liseberg. Har mejlat supporten så får se vad jag får för svar av dem imorgon. 


Nu är det dags.. I min bok Äntligen-Icke Rökare har jag 15sidor kvar att läsa. Alltså kommer jag läsa ut dem ikväll när jag lagt mig. Vilket betyder att min sista ciggarett blir den jag tar innan jag går och lägger mig. 

Det känns både skrämmande och skönt. Men som han skriver i boken. 

Gör det inte svårt, det är lätt att sluta röka ! Jag kommer tycka synd om dem andra jag ser som röker som fortfarande sitter kvar med skiten. 

Ett tips.. Tänk: Nästa cigg jag tar, det kanske är just den som ger mig lungcancer ! Skrämmande ! 

Så från och med när jag släckt sista ciggen så är jag ICKE RÖKARE som han skriver i boken. Kunde han sluta bara sådär så kan jag :) Peppa och tro mig nu vänner och familj. Tufft kommer det bli men 99% av nikotinet har försvunnit från kroppen efter 3veckor. !!! 


KRAMAR 


 


 

Av Madeleine - 14 augusti 2013 15:23

Det krånglar för tillfället att blogga så jag får inte upp några bilder.
Pga det så kommer jag skriva senare idag förhoppningsvis angående vad jag och Nellie har hittat på idag hittills :)
Vi klarade oss från regnet i alla fall :)

Av Madeleine - 14 augusti 2013 00:00

Nu är pysselstugan & frisörsalongen på denna adress stängd för dagen :)
Det var svårare än vi trodde att göra dessa armband. Först och främst va limmet jätte dåligt så vi for upp till ica och köpte nytt. Efter några försök så blev de dessa tre armbanden gjorda av oss. Och även en ring. :) Roligt men väldigt pilligt och klistrigt :)
När vi tidigare va i stan idag så ville Nellan göra flätor. Två tjejer där sa 200:- för fyra inbakade flätor och den äldre sa 300:- . Lite väl mycket för fyra små flätor kanske ?!!!
Gummiband hade dem glömt så jag och Nellan sket i det. Jag försökte däremot göra det på henne här hemma. Som ni ser på bilden så blev det faktiskt bra :)
Nu är det strax sängen för oss för imorgon har vi annat äventyr på g ;)
Kramis

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards