Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Madeleine - 16 augusti 2013 21:49

Idag har det gått två dagar utan cigg. Dag 2 har varit betydligt lättare än dag 1. Känns skönt :) Ser ljust ut :P 


Vi kom hem från Mattias kalas för en stund sedan. Tusen tack för en härlig Fredagskväll med goa människor och god mat   


Tittade på lite gamla bilder och hittade då bilder från när vi barn och Toddas barn "kidnappade" mamma och Todda. ( Vi gjorde detta pga att dem skulle gifta sig ) 

Vi tog med dem till Karlskrona & Boda Borg. Hade en skit rolig dag. Dem hade iiiingen aning om vart vi skulle ta dem:P 

Vi tog ett kort på dem innan vi åkte. Och varför vi tog det kortet fick dem reda på dagen då dem gifte sig. Vi hade tryckt upp fotografiet på två örngott, två muggar och en skärbräda :) 

Här kommer lite bilder från dagen :) 


         


Av Madeleine - 16 augusti 2013 13:31

Idag är det dag 2 utan cigg. Faktiskt inga problem alls än så länge idag. 

Jag sitter hemma och kollar på film och slappar. Sista semester dagen idag. Den kommer jag spendera med min kärlek och hans familj. Idag fyller Mattias år så det blir kalas för honom =) 


Något annat jag tänkte på idag när jag tittade ut. Sommaren verkar vara över. Jag längtar faktiskt till den mysiga hösten. Massa tända ljus och alla fina löv som åker ner från träden. Ska bli mysigt att få använda dessa stora halsdukar och mössor och varma skor :) 

Här kommer två bilder från i vintras. 


   

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards