Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Madeleine - 19 augusti 2013 21:50

Första arbetsdagen gick galant tycker jag. Man har ju rätt så ont i fötterna men det går ju över det också :P Nu när man börjat jobba igen så är det ju dags att fylla på listan på Spotify :) Har ni tips på  bra låtar ? 

Jag fastnar ofta för låtar som kom ut för flera år sedan som man glömt att dem fanns.

En nu jag hört på reklam är Every teardrop is a waterfall med Coldplay. Soundet i låten är ju så bra.  


Idag har vi bara tagit det lugnt jag och älskligen. Kollat på Idol. Jag fastnade för typ två tre stycken. Fotbollspelaren Kevin har ju fantastisk röst i alla fall :) 

I morse gick jag till jobbet. Sjukt skönt ute vid sex på morgonen. Musik i hörlurarna så är det underbar :) 


Nu blir det sängen för oss två. Natti hoppas ni haft en bra dag. Jag kommer inte blogga lika mycket nu när jag jobbar igen. Men hoppas ni uppskattar det jag lägger upp i alla fall :) 


P.S Det finns kvar kläder som jag säljer om någon är intresserad.


KRAMIS


Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards