Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Madeleine - 13 augusti 2013 17:21

Efter fem timmar i stan blev vi trötta i benen och är nu hemma. Nellie hittade två tröjor vilket va det som hon va ute efter. Vi gick till trädgårdsföreningen och pysslade. Gjorde egna smycken och en maskeradmask :) Idag blev det donken till lunch för vår del. Nellie fick också tag på brända mandlar som hon älskar :) Nu ska vi slappa en stund innan vi påbörjar vårt pyssel vi ska göra här hemma. Vad det är får ni se när vi är klara ;) När kärleken kommer hem så ska fixa tacos...Yummie :)
KRAM

Av Madeleine - 13 augusti 2013 10:02

Nu har jag och Nellie precis ätit frukost. Söta bästa lillasyster hade fixat frukosten idag. Hon är bäst! 

Det blir nog att vi tar det lugnt hemma en stund innan vi gör oss i ordning och åkte in till stan för att kolla runt lite på 

kulturkalaset. Hittade lite saker vi ska göra där :) 


Jag la ut på Facebook förra veckan någon gång att jag skulle börja läsa boken ÄNTLIGEN - ICKE RÖKARE . 

Jag har nu ca 40sidor kvar i den boken och känner mig redo för att bli icke-rökare, föredetta rökare :) 

Tänk att slutar jag nu så sparar jag över en halv miljon kronor. Helt sjukt va ? 

Jag rekommenderar den boken starkt för er rökare som tror att ni aldrig kommer kunna sluta. LÄS DEN !! 


 




 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards