Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Madeleine - 15 augusti 2013 20:43

Det fungerar fortfarande inte att blogga och lägga upp bilder via mobilappen. Och jag har fortfarande inte fått svar från support. Därav inga roliga bilder. 


Nellie har nu åkt hem. Och jag har ringt henne så hon är hemkommen och hel. 

Har haft helt underbara dagar med henne här hos oss. Du börjar bli stor nu Nellie. Det är lite svårt för mig att förstå, minns ju när vi va på BB när du var nyfödd :) Och nu tar du tåget själv till oss här i Götet . Stolt över dig fina du. Älskar dig   


Jag har nu haft min första rökfria dag. Det har gått i perioder idag. Jag är ena stunden jätte känslig och börja gråta för ingenting och blir irriterad för ingenting. Men plötsligt så är jag precis som innan utan att ens känna något röksug. 
Det är jobbigt men på ett sätt ändå lättare än jag förväntade mig. Svårt att förklara känslan :) 


Ha en fortsatt bra kväll. Imorgon är min sista riktiga semester dag. Ska bli kul att träffa alla på jobbet igen :) Två månader sedan man träffade vissa ju :) 


KRAMIS

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards