Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Madeleine - 15 maj 2012 17:52

Lyckades inte somna förrän fyra halv fem i morse. Får hoppas det går lättare idag..


Vid halv tre åkte jag med Linda, Alex och Paula till Backaplan för att luncha på Paprika..

Blev en kyckling curry baguette. Alltid lika gott :P 

Efter det blev det några timmars shopping. Hittade såklart lite bara för jag tänkte att jag inte skulle köpa något.. Haha..

Tusen tack för en jätte mysig dag ! 


Om någon timme kommer Anni hit. Kommer kolla på film och prata en massa. Och hon ska sova här ikväll. Jobbigt att sova ensam. 


 

Dessa gröna byxor köpte jag idag .

 

Och dessa skor som blev as snygga till byxorna =) 

 

Även dessa ballerina skor.. köpte ett par helsvarta också.

 

Nya solglasögon och två nya senilband :) 

 

Hittade denna strandklänningen på HM . Gött att bara ha till stranden. kostade 30kr på hm därför jag köpte den :P 

Av Madeleine - 15 maj 2012 01:34

I morse åkte älsklingen min till Norge. Det är första gången vi är ifrån varandra så "länge". Jag gick upp vid åtta för att säga hejdå. Blev mycket tårar och ville inte släppa taget om honom. Han är så underbar min älskade Robin! 

Han kommer inte hem förrän nästa Måndag. Det är typiskt att det är denna arbetsveckan som jag jobbar lite. 

Önskade att det var stängnings veckan men det är det tyvär inte. Jobbar bara torsd,fred,lörd. 

När jag kom hem från jobbet nu strax efter 01 så började jag gråta direkt.

Kände av att jag var utan honom här och visste att han inte låg i sängen och väntade på att jag skulle komma 

hem från jobbet och gå och lägga mig hos honom. 

Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att vara ensam. Utan det att man vet att han är borta en hel vecka och jag inte 

får pussa, krama honom när jag vill. Och att få sova ensam gillar jag verkligen inte. 

Som tur va kommer Anni hit imorgon och sover här till Onsdag. Vi har en hel del att prata om och kommer nog få roligt ihop. 

Längtar så mycket till nästa Måndag då han kommer hem och jag får slänga mig i hans armar. 

Jisses vad jag älskar denna mannen. Du gör mig hel bebo <3 


Love u ! 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards