Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Madeleine - 10 maj 2012 20:10

Vet att jag varit kass ett antal dagar på att blogga men men.. Shit happens : P 


Idag är min enda lediga dag denna veckan. Sov till ca 12:00 och slappade ett par timmar här hemma i soffan och tittade på tv. 

Älsklingen ringde vid fyra och sa att de fått en akut jobb så han skulle inte komma från jobbet förrän runt 18. Då var jag redan uttråkad och hade extrem huvudvärk .. Behövde komma ut så tog bussen till Backaplan för att kolla på lite kläder.

Hittade faktiskt lite. 

En långklänning ( igen :P ) , en ny vårjacka, en tunika, en sjal och en skjorta/linne. Väldigt nöjd med dagens köp. 

Speciellt med min jacka och långklänning. Hittade huuuur mycket som helst på Cubus och Gina men jag ville inte köpa allt samtidigt utan roligare att gå dit oftare ju :P 


Nu kommer alldeles snart Eric & Jessica. Blir att kolla på film med våra härliga goa vänner och äta lite morötter gurka och dip :P 

Helgen kommer tyvär bestå av kvällsjobb. Väldigt tråkigt med tanke på att jag knappt hinner träffa min underbaring innan han åker på Måndag : ( . 


Ha en mysig kväll. Kramis


 

Det bästa är att vid bysten är klänningen vadderad och man slipper ha bh. Kanon.. 

 

Så snygg i ryggen ! 

 

Skit snygg bak också då den går längre ner än där fram. : ) Älskar dessa jackorna. 

 

Kanon fint att ha denna till mina väldigt höga byxor . 

 

Så söt så jag inte kunde låta bli :P 

 

Och denna sjal var jätte fin till nya jacka :) 


Vad tycks om dagens köp :) ?

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards