Alla inlägg den 29 april 2012

Av Madeleine - 29 april 2012 11:48

Inatt sov jag helt grymt bra. Äntligen ! Vaknade till runt åtta i morse och kände mig lite utvilad och somnade om gott då jag visste att jag inte behövde ställa klockan för att gå upp och jobba. 

Vi gick upp vid elva och har precis ätit lite frukost. 

Ska fixa i ordning oss lite nu för det blir Ikea med Eric & Jessica snart. Tror Anna & Fredrik skulle dit också :) 

Jag ska kolla efter sänglampor att ha på nattugsborden. Annars är det nog inte så mycket vi behöver just nu. 


Får se vad denna dagen har att erbjuda. Blå himmel och solsken är det och jag njuter verkligen av ledigheten dessa dagarna. 


 

Av Madeleine - 29 april 2012 01:00

Idag jobbade jag 9:30-19:00. Va en väldigt bra dag på jobbet. Fick cso rapporten och den va 100%. Kommentaren var : Exeptionellt ! Ett stort grattis till våran arbetsledare levente som fick sin andra 100% cso denna månaden och han har precis börjat köra skift. Total tiden blev under en minut i driven :) stolta över oss i bäckebol :) Efter jobbet blev det snabbt hem och duscha och fixa sig då vi skulle vara i stan klockan nio. Blev vääldigt god mat på en tapas restaurang i stan med fina vännerna jessica, Eric, Anna och Fredrik . Mycket härligt tjöt och god dricka. Hemma i tid och ligger nu i sängen och stor njuter över att slippa ställa klockan på tre dagar :) Tack för en kanon Lördag alla som jag fått tillbringa den med. På jobbet och på fritiden. Många kramar

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards