Alla inlägg den 18 april 2012

Av Madeleine - 18 april 2012 23:23

Med tanke på att vi inte träffat pappa & Madde på länge så fick vi julklappen av dem när vi var där nere i helgen.

Det var ju våra fina hyllor som vi hade önskat oss. 

Och nu sitter de äntligen på plats ovanför soffan. Blev kanon mysigt och lika fint som vi hade tänkt oss :) 


   

Av Madeleine - 18 april 2012 23:07

Efter en trevlig kväll med spontan filmkväll med Jessica och Eric så blev det ett bra avslut på denna dagen. :) 

Så glad att vi fått lära känna er. Och vi hoppas på fler resor vi kommer få tillbringa med er. 


Imorgon är jag ledig och då börjas det med pluggandet..Jag tycker det ska bli så roligt att komma igång med 

körkortet och pluggandet nu så det ska bli väldigt kul att påbörja detta ännu en gång.. Fast denna gången kommer jag inte ge mig då man redan blir 24 i år och det är nu dags att ta körkortet :P 


 

Av Madeleine - 18 april 2012 17:39

Nyss hemkommen från jobb och ett annat uppdrag jag varit på ..


Nu när jag kom hem så hade papprena om körkortstillståndet kommit och även en avi att hämta ut alla böcker :) Wiho.. 

Gick in på Nellys sida igår IGEN och hittade ännu en klänning. 

Har lite svårt att hitta maxiklänningar som jag verkligen tycker är snygga. 

Men jag hittade ju såklart ännu en. Och den ska jag få av min underbara fästman :) hihi.. 

Den är så galet snygg. Hoppas jag får den till helgen:P 


Nu ska jag och älsklingen fixa iordning med balkongmöblerna nu inför våren och fixa lite fint. Senare kanske kanske det blir lite golf med Eric och Jessica om det blir tid över. 




 

Sjukt snygg va :) ?   

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards