Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Madeleine - 13 mars 2012 21:21

Idag har varit en bra dag på jobbet. Efter jobbet åkte vi hem till Linda med familj. Och därefter till Madde och Madicken och busade en hel del :) 


Lämnade ju för över tre veckor sedan in min Iphone på lagning. Jag betalar försäkring varje månad men Telenor och försäkringsbolaget de har Marsch är ju duktigt efterblivna, utvecklingsstörda och grovt handikappade för de påstår att jag inte har någon försäkring m.m Long story och kan inte skriva allt här för då tar det en evighet. Men måste nog skriva av mig lite i alla fall :) 

Lämnade in min första Iphone 4 på lagning. Fick en ny med tanke på att de inte lagar de söndriga. Den nya gick då sönder och jag lämnade in den på lagning. När jag ringer försäkringsbolaget när den ska in andra gången så frågar jag : - Gäller försäkringen även om man "använt" den en gång innan. 

Kärringen säger då ja den gäller alltid. MEN det gör det inte för om man får en helt ny telefon så måste man teckna en ny försäkring. Och försäkringen binds från början på 12 månader. Om ens telefon pajjar i första månaden så får man en slutfaktura på resterande månader som är kvar. HELT SJUKT ! 

När jag då hämtade ut min första iphone så informerade INTE denna telenor killen mig om att man behöver teckna ny försäkring.Även Robin hörde att han inte sa något om detta till oss.  Det är hans skyldighet att berätta detta om försäkringen enligt cheferna på telenor ! 

Har nog pratat med halva kundtjänst och alla chefer där. De säger att de inte kan göra något. MEN HÄNG DIG SJÄLV TYP! För fan de som gjort fel som inte informerat mig. Och vilken försäkring fungerar på det viset liksom ? 

Gick in i butiken och han som då glömt informera mig sa att han ska försöka lösa det. VILKET HAN MÅSTE för annars tror jag nog att han får en rak höger av mig ! Jag kommer INTE ge mig TELENOR & MARSCH !! 

Som tur va så får jag låna Robins mammas Iphone 3 för jag är så sjukt trött på denna tegelsten till lånetelefon !! 


Så nu är jag lugn igen :) 

Förresten, jag och älskling ska ju på bröllop i sommar och jag har faktiskt hittat en jätte fin klänning på Ellos hemsida som jag tror jag ska beställa till bröllopet. Ska dock inte ha färgen som är på bilden nedan. Blir nog rosa eller ljusblå med blommor på. 


Nu mys sen BigBrother sen sova! 

Kramis på er 


 

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards