Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Madeleine - 10 mars 2012 23:13

Ja hela min Lördag blev helt fantastisk ! Vi är nyss hemkomna från Linda. Haft en jätte jätte mysig kväll med prat och melodifestivalen. 

Helt underbart att Loreen tog hem det. Så värd hon är det och hon kommer säkerligen komma långt i Euro Vision med den låten och det framträdandet. Rätt låt vann verkligen : ) Och Danny kom självklart tvåa :) 


Nu ska vi ta det lugnt en liten stund innan vi hör att kuddarna börjar ropa våra namn :P

Imorgon blri det lite fix i lägenheten sen mitt på dagen ska vi träffa Therese, Anders och fina Oliver. 


 

Av Madeleine - 10 mars 2012 18:47

Idag gick jag upp runt tio tiden. Älskling och jag gjorde baguetter i ugnen och åt god frukost. Efter det fixade vi oss och åkte till Skopunkten. Hittade dock inget vårfint. Gick inom Gallerix och hittade äntligen rätt storlek på bokstäverna M och R och ett & i samma storlek. Har letat länge men ett & har jag inte hittat i samma storlek som bokstäverna. 

Men på bilden nedan ser ni de nya =). Fint på den ena bardisken va =) ? Besökte sen Robins syster Madde, Magnus och Madicken. 


När vi var klara i Bäckebol åkte vi till Frölunda en runda för att träffa Anni, Elin, Lisa och Hanna. Blev mycket skratt den stunden. Underbara vänner <3

Blev därefter tillbaka till Bäckebol för att handla lite till Coop. Nu är vi hemma en runda och ska snart åka till Robins syster Linda och Alexander för att ha mys till melodifestivalen.


Har hittills haft en underbar Lördag och den kommer förmodligen fortsätta likadant.


   

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards