Alla inlägg den 23 december 2013

Av Madeleine - 23 december 2013 23:34

Nu närmar det sig midnatt då det slår över till 24December och julafton.
Jag minns så väl när man va yngre och bodde hemma.
Man hade svårt att somna då man visste att "tomten" någon gång under tiden man sov kom och la en julklapp under sängen. Man lyckades somna och när man vaknade så det första man gjorde va att slänga sig över sängkanten så man hängde upp och ner och letade efter julklappen. Många år hittade man den direkt men något åt hittade man inte den direkt utan fick då hoppa ner från sängen så man såg åt rätt håll när man letade. Och där låg den ju :) Så fort man öppnat sprang vi systrar till varandra och frågade vad man fått ..Härliga minnen från min barndom <3

Nu ska jag sova. Kommer dock inte ligga något paket under vår säng men när vi själva skaffar barn så ska dem få va med om det jag va :)

Kram och God Jul önskar jag och Robin :)

Av Madeleine - 23 december 2013 20:05

Börjar med att säga att mina tankar har idag gått till min älskade morfar.
Det är idag tre år sedan du lämnade oss. Tänker mycket på min mamma denna dagen också för jag minns så väl när hon kom upp och väckte mig i Nelliea rum och berättade. Älskar dig morfar. <3

Idag är vi hemma hos Robins föräldrar och nuuuu ska vi spela. Måste sluta... Uppesittar kväll och BINGO tack :)

Kram

Presentation


AboutMeMadde

GÄSTBOK

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards